R.I.N.D.U

salam.
sy merinduinya.tp xde tempat utk meluahan segalanya
tp apakan daya.sy hnya mampu bersabar.
tak ada apa yg boleh membuatkan sy hilang rindu kepadanya.
sy tetap akan rindu.
******************************************
sy ingin meluahkan perasaan + bercerita sedikit.
untuk pengetahuan semua..
arwah abang sy meninggal ketika dalam tidur dan disedari oleh isterinya apabila mengejut arwah untuk bekerja.
sebelumini arwah tidak mempunyai sebarang penyakit.
untuk ringkasan cerita...
arwah meninggal sebab sudah tiba waktunya.
(TOLONG JANGAN TANYA LAGI)
selepas arwah meninggal..
anak dan isterinya masih duduk didalam RUMAH KELUARGA sy.
KENAPA?
sebab mereka juga ahli keluarga kami!
TOLONG JANGAN PERTIKAIKAN~
keluarga isteri arwah berstuju!
ada siapa2 nak pertikaikan!?
lupakan sahaja.!
+++++++++++++++++++++++++++++++
TOLONG BACA DAN FAHAMKAN.
sy penat nak menjawab soalan yg sama ^_^

lg 1..sy dan keluarga ok sekarang!
kami redha dengan pemergian arwah.
jgn di tnya lg "kau ok ta?mak kau?isteri dia?anak dia mcm mna?"
kami semua ok.jangan risau! -____-".
apa2 pun sy terharu krn masih ada lg org ambil berat tntng kami.
THANK YOU :)
###############################

kpd kawan2 diluar sana.
maaf kalau selepas ini sy tidak mcm dulu.
KALAU la..
kpd kwan2 sy yg duduk di SENDAYAN tu.
maaf!sy bukan sombong dengan anda semua.
tp bg sy anda semua yg sombong dengan sy.
-_____-".
tp sy ok.kalau anda tegur sy..sy juga akan tegur anda.
kalau anda tidak tegur..
sy juga tidak akan tegur anda.
ini semua kerana 1 peristiwa.
dimana sy ada menghubungi seseorg ini.
dan dia bertnya kpd sy

"APA MIMPI KAU CALL AKU NI?"
salah ke asy nk call kwn utk tnya khabar?!
sejak dr itu,,
sy langsung tidak menghubungi makhluk ini dan tidak tahu apa yg t'jadi kpd beliau.
maafkan sy!

masing2 dah ada HALUAN hidup masing2
SEMOGA BERJAYA KAWAN - KAWAN.
sy sentiasa SAYANG semua kawan - kawan sy
walaupun sy sering di lupakan :)

Tiada ulasan: