Choiii..!
hari ni lagi sekali terasa rajin nak update blog.
kau mampu?!haha
terasa mcm nak share2 pula hari ni.
ye lah kan.'sharing is caring'
xgitu?!
haaa.ok2.
tapi xbnyk la nk share.ciput2 je cukup lah kot.-_____-".
ok! 1st skali aku nk share cerita pasal 'pengacara muda uitm perak 2011'
chelazz kan?!haha.
bila fikir2 balik and tgk balik video.choii..
aib!rasa malu sgt!haha.
alhamdulillah.aku lepas seissi ujibakat n dpt ke semi final.
smpai je semi final!*kick!*
haha!
saingan sangat hebat dan sengit.
tp alhamdulillah. semi final pun dah ok!
-tewas dalam kemenangan-
haha!(ayat merapu!)
untuk ni xde apa yg nk d'kongsikan.
nk upload video xblh.xtaw nape.-___-".
ok!stop pasal pengacara muda!
nak cerita pasal konsert nur istana uitm perak pula!
harap konsert tu nanti gempak!
tiket dah beli!
dapat tiket row A2!kau mampu?!
hohoho


haa..tiket dah belik..:)huhu
rasa mcm xsbr pula ni.hehe


ok.gambar yg atas ni adalah salah satu gambar projek line untuk subect fashion design.
nak masukka line dalam figure ni sangat azab.
perasan xbulu2 dekat badan tu?!
kalau nak tahu,nak masukkan effect bulu untuk hadapa shaja ambil masa slama 1/2 jam!
sangat azab!-___-".
work aku xla gempak mcm org lain.biasa2 je.
ni salah satu design untuk costume aku.
idea aku datang dari lebah.
project 3D sah nk start!
insyaallah nnt aku upload.")
ok!yg ni last!
ni adalah logo aku!
logo ni untuk projek dalam class visual communication.
disebalik logo ni ada cerita tersendiri tentang diri aku!:)
feminin x?hohoho
cerita disebalik logo ni xpayah tau la kot.
sape yg kenal aku dgn rapat mungkin dia boleh faham isi logo ni yg sebenarnya.
walaupun nampak simple.
tp cerita disebalik logo ni ada banyak.hehe
so..korg cuba la cari sendiri <3
hehe.
ok le.rasanya ni je kot buat masa ni.
xde benda lain yg nak dikongsikan lg.
tp nnt kalau aku rasa nk update lg aku update la ye.bye!!! -_____-".

Tiada ulasan: