T.E.H

T.E.H!
tajuk entry yg sangat simple!
penghujung 2010!!!
'SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011'
semoga azam tahun 2010 telah dilaksanakan -____-".
aku?!azam 2010 alhamdulillah..hanya ada 1 je xtercapai!
nk tahu apa???*biarlah rahsia..
azam yg xtercapai tu akan dibawa ke tahun 2011 :)
wishlist utk 2011 telah d'senaraikan!*____*
insyaallah.dgn izinNYA dan usaha yg lebih,tercapailah semuanya :)
____________________________________________
terasa sangat sekejap 2010 dah nk beredar!
rasa mcm baru semalam jumpa kawan2 ambil result spm!
rasa mcm baru semalam pergi interview uitm.
rasa mcm baru semalam daftar masuk uitm.
rasa mcm baru semalam kenal dgn kwn2 baru.
rasa mcm baru semalam jumpa azzim!daus!ayoi!muizzu!qurra!-___-".
tapiiii...sedar tak sedar,hari ni dah 31 disember 2010!
xada apa pun yg blh patah balik ke belakang!
semua bakal ke depan!
harap tahun 2011 lebih bermakna dr tahun sebelum ni..!
ermmm..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
cerita pasal T.E.H pula!
sbenarnya!seumur hidup aku sehingga ke hari ni!
aku xsuka minum air teh!!!
cerita pasal T.E.H mmg ada kaitan dengan tahun 2010!
selepas masuk uitm..mmg semua xtahu yg aku xmnum teh!
aku pun xtahu npe aku xminum teh!
yg pasti aku mesti ada rasa pahit kalau minum!
walaupun seteguk!
aku hanya akan minum 'ICE LEMON TEA(SEASONS)' sahaja!
kalau air tea o'+lemon mmg xlah...
P.A.H.I.T!!
aku hanya akan minum milo sahaja!
aku bkan sombong + berlagak!
cuma tekak je xblh terima..PAHIT..
kalau pergi rumah org dan org tu keluarkan air teh.
sy hanya akan minta 'AIR SUAM' sahaja!
bukan FRESH ORANGE segala!
terima kasih kepada FAUZI AMINUDIN sbb dh bnyk bantu sy mnghabiskan air tea yg d'kluarkan tuan rumah..hehehehhe
terima kasih juga kepada ZUBAIR BAHARUM sbb dh habis kan teh yg makcik 'dm' bg!
-sekurang2nya tidaklah membazir-
heeeeeeeeee....

-_______-".

SAYA TIDAK MINUM TEH!!..(FULLSTOP!)



Tiada ulasan: