hackchum!!!
adoiyy~~tebersin akaq!!choiy3..
habuk lah you all..
dah lama tak sapu2 blog ni..
MALAS!tu je yg dapat di taip..
ermm..no idea!
bosan dgn benda yg sama!
CUTI!
makan!tidur!makan!tidur!
membesarkan badan..
niat untuk kuruskan..mengambil jalan utk kurangkan badan..
tapi...."migrain" sampai!
baru lah tahu aku tak boleh tak makan.. :'(
so..aku kena cari jln penyelesaian yg lain.
*****************************************************
ok sayang's!stop cerita pasal tu!
ayuh mulakan hidup baru!
ok!i sbg Datin 'M'
dgn berbesar hati ingin memberitahu..
hari tu i bawa kereta!
i tak pakai driver!driver i hantar Datuk!
"explain utk Datin Gee" haha.
i bawa mini cooper!(mini cooper lah sangat!!)

tengok tu!
"wajah kesayangan hamba!"
meriah u'll..
kereta rosak dekat "highway!"
huh!!free2 dapat tgk wayang free..
live gitu!macam2 bau ada..choiyy..kelaz kau!
"akaq sangat terharu masa tu"
sangat ramai yg datang untuk membantu..
tapi maaf lah u'll..akaq tak perlukan bantuan u'll
mak dah call doctor rasmi mak ok!huk3..
sangat lama penantian di sini..
-__-"

kelazz kau!no flat SABAH akaq bawa!
tgk2..GUMBIRANYA~!
di tepi highway tu siap buat photoshoot!
dengan angin sempoi2 merana!
apa lagi..video klip "adira" lah!
nasib baik shawl merah tak de masa tu!huh!!
dah2..full"STOP"!
TAMAT lah riwayat cerita kereta rosak..
*********************************************************
ok cerita pasal result pulak!
tahniah dekat kawan2 yg dapat cemerlang! :)
kepada roomate aku!
ADAM ZUKE,SOLLEHIN AB RAHIM, n NUR AHMAD IZZULLAH SALIM!
congrates dgn result!adam n sollehin dpt dekan!alang!next sem!(insyaallah)
aku??hado??!haha..ok2 lah..tak excellent mcm diorg :)
next sem i try my best!(insyaallah)

kepada ZUBAIR BAHARUM!:)
congrates dgn result kau!
serious aku ada sikit jeles..
tapi usaha kau lebihkan.. :)
next sem aku pun nk usaha macam kau lah!hehe
next sem try utk dptkan dekan!
i know u can do it Zue!

oh cik joyah!!!haaa...
ni lah Datin Gee..
kelaz dgn kacamata!yaw!!
gee..result brape?kelazz!
kita sepesen!haha
"shapaleh"hehe
kita mmg dua hati dua jiwa lah gee!
bila nk "COMOLOT"?haha
kalau u'll nak tau,.lect kitorg ckp kitorg mcm "semacam"
faham2 lah ye..
tapi ni classmate aku!
kemana sahaja selalu bersama!hehe-___-"
kami hanya "BERKAWAN!"
jgn fikir bukan2..
mak tak suke!!!choiy3(dgn nada yg gedik)

ok classmate aku ramai tak dapat pointer 3++
yg aku tau 2 org je!
tapi bila fikirkan balik..
aku tau sebabnya!:)
oh!classmate!
duit aku!!! :p
dah sudah!tutup cerita..
i nak lari ke blog lain pula..
dada didi dudu u'll :)

Tiada ulasan: