-_____-".

-____-".
cuti sem dah nak habis!!!
2nd JANUARY 2011
merupakan tarikh pendaftaran pelajar lama!
xsbr rasanya nk jumpa kwn2.heeeeeee
3 JANUARY 2011 klass dah start!.
1st class is PATTERN CONSTRUCTION & SAMPLING!
kalau zaman sekolah dulu panggil kelas POLA PAKAIAN!
teringat masa zaman sekolah!
masa f4 yg ajar pola cikgu shima!mmg superb!n best!
masuk f5..cikgu shima pindah...
so kitorg diambil alih oleh cikgu yg paling org xsuka!
nama gelarannya ialah : MAK PANG!
menagis budak2 kelas aku sbb xnak belajar dgn cikgu ni!
tapi betul lah kata orang.'TAK KENAL MAKA TAK CINTA'
selama ni kitorg hanya dgr dr mulut senior2 je!~
tp bila dh kenal dgn cikgu ni!
mmg best!sporting!heee~~~
SAYA SAYANG CIKGU!
budak klas aku panggil aku ANAK KESAYANGAN CIKGU!!
bhahaha..
xtau apa reason diorg panggil mcm tu..-___-".
tp semua tu hnya tinggal kenangan...
xada apa yg boleh bawa kitorg balik ke zaman sekolah.!
SAYA RINDU SEMUA BUDAK KLAS 5F1!
sekarang semua dah buat haluan masing2.
ada yg ambil nursing,f6,yg sambung fesyen!
and yg paling xblh bla BOBOK!dia amik PHISIOTHERAPHY!
bayangkan!!!
tp xpelah..good luck dgn bidang yg korg ceburi!
jgn lupa kenangan kita bersama!
sekarang aku dah nak masuk sem 2!
ada lg 3sem nak habis!
bila dikenang2 balik!
besarnya anugerah yg ALLAH dah kurniakan!
amin..
mula2 aku xsangka boleh dpt masuk uitm dlm jabatan fashion design!
bila difikirkan balik masa interview dulu!
org tu ckp 'awak dlm pertimbangan!'
dlm otak aku dah fikir aku xkan dapat!
siap nk nangis lagi!
bayangkan!impian dr kecil smpai besar nk masuk uitm!
tuptup org tu ckp mcm tu!
xke sedih kau??
siap dah nk apply KLMU!
tp apa kan daya.
bak kata org rezeki and ALLAH telah menentukan segalanya!
alhamdulillah!!berjaya juga akhirnya..amin~~
kalau x dulu..mmg KLMU lah duduknya aku!!hehehehe-___-".
sem1 aku dah lalui dgn penuh dugaan and cabaran!
sem2!nantikan lah penyiksaan yg bakal dilalui..huhu..
harap pointer utk sem2 lebih bagus dr sem1!
tarikh hari ni 29 DECEMBER 2010.
3hari saja lagi utk ke 2 JANUARY 2011!
satu benda pun xpack lg!
satu benda pun xbeli lg!
nak buat mcm mna kan?aku demam!!!


aku demam dr hari AHAD!melarat sehingga ke SELASA!
segala ubat aku dah mkn!
tapi makin teruk!:(
bak kata mak aku!kena perg klinik!
kalau x..makan lah ubat bnyk mcm mna pun!mmg xkan elok!
so,petang smlm aku pergi klinik!
alhamdulillah hari ni aku makin sihat!
mak aku kata mmg dr kecil aku macam ni!
kalau demam sikit kena pergi klinik!
hurmmmmmmmm..
4 sure aku xsuka pergi klinik kesihatan yg dekat dgn rumah aku ni!
senang cerita mmg aku xsuka lah pergi klinik kesihatan!
nnt mcm2 hal lah yg t'jadi!huh!!! :p
ermmmmmmm..
-____-'>

Tiada ulasan: