propa sahaja~!


salam oll'z..
kali ni i nk post pasal propa noxxxxx..haha
i ad lah t'bace 1 blog ni..ala..
blog anak2 ikan yg ingat dia hot sgt!!huh!!
tolong lah...xde lah klas sgt kau tu!
duduk pun kawasan tetttttt!!
actually mak xkenal spe!cume walking2 blog je..
hampeh!!bab mengutuk bg a kat die...
ad la 1 post dia yg latest kowt..
tnjuk la yg org dkat fb kata blog dia best sgale..
lpas tu nk mara2 org tu la konon>.<(humble pura2)
huh!!dlm pd tu kau printscreen bagai!
siap show off lagi you all....xke propa namanya??
ha..ni mak nak ajar dik non~~
lain kali,,usah la nk menunjuk..huhu~~
btw aku pn mnt jugak walking dekat blog bdk ni..
kdang2 tu ad jugak meluat..haha..ha...jom3!
###################################################

ha di non!!tgk ni..seksikan??haha
baru lah fashionista u'll..
ad kau kesah??xperlulah!!!
tgk tu..ad bulu lagi..kira nya jantan ok!
xde la propa sgt mcm kau!!hahaha
##################################################

ha ni lg 1!breast kau ad mcm breast aku??
xmkn pil hormon ok!!
sentap2 je tiap2 pagi!!hahaha
mak bkn apa..saja bosan2..
yg kau!dah bosan nk berlagak segala...choiy~~~
kau tu kategori anak2 ikan je dgn i...
eiuwwwwwwwwwwwwwww.....
kalau aku jumpa kau!!siap!!!sentap kau aku kerjakan!!!heehehe^.^
#################################################3
haha..
knape smbil menaip smbil mngedik?haha
saja2 je..propa semata2..
yg lain jgn fikir lain ok!^.^
gurau-gurauan..
senyum dan ketawa adalah ubat awet muda..
biar pun org kata kite gile.... :D

Tiada ulasan: