uitm...


syukur alhamdulillah!(:
akhirnya,,terjawab jgak teka teki dalam otak aq ni..
ingatkan dah tak de harapan,,
rupa-rupanya rezeki aq ada di uitm..
bersyukur kehadrat ilahi(:
mula2 lepas interview,,
mmg aq dah putus harapan...sumpah!
sebab apa nk taw?
sebab panel interview tu kata aq "buta warna"
ouch!so sad!!!!!memang hampa sgt hati aq..
rsa mcm dah tak de harapan...
tapi panel tu ckp nanti dia pertimbangkan dalam mesyuarat..
so,,,terima kasih bnyk2 kepada panel tu(:
mula2 aq cek 30 malam,,aq mcm xsure betul ke x..
so aq cek lagi skali siang td..ouch!
ternyata...betapa gembiranya hati aq..
bg yg xberjaya tu,,mngkin bkan rzeki korang kan??
mne taw rezeki korang kat tmpat lain,,
Allah dh tentukan semuanya..
Allah maha mengetahui,,jd berdoalah banyak2..
n lastly,,untuk korang,,
doakan kejayaan aq kelak..
n aq harap agr cita2 aq utk jd seorang perunding perkahwinan tercapai!
(",)

Tiada ulasan: