tag lagi????

Bekas kekasih saya adalah
_ade ke??_


Saya sedang mendengar
_lagu raja gelek_


Mungkin saya patut
_off line dan tido!_

Saya suka
_gelak dan merepek_:)

Sahabat-sahabat baik saya
_orang yang faham saya!_


Saya tak paham
_kenapa mesti hipokrit?_;)

Saya kehilangan
_zaman sekolah yamg indah!_

Ramai yang berkata
_saya comel???haha_


Makna nama saya
_no meaning!_

Cinta itu adalah
_buta!(sbb cinta xde mata)_


Di suatu tempat, seseorang sedang
_yang sejuk_

Saya akan cuba
_ubah saiz badan saya_

Ayat SELAMANYA membawa maksud
_forever_

Telefon bimbit saya
_utk call n sms_


Bila saya terjaga dari tidur :)
_cium bantal saya!wajib!!_

Saya paling meluat apabila
_orang bukan muhrim bersentuhan_

Pesta/Parti adalah
_fevret saya!_

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
_aobsecos siput!_

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
_bayi..xde dosa!_


Hari ini
_hari ahad!_


Malam ini saya akan
_tidur sbb keletihan!_


Esok pula saya akan
_tgk wayang kot!_

Saya betul-betul inginkan
_butik sendiri_


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
_bersih tak muka?_


Pusat membeli-belah atau arked permainan
_obsecos pusat membeli-belah_

Makanan Barat atau Jepun
_timur_haha

Bilik yang terang atau gelap
_both!_

Makanan segera adalah
_fevret saya_


Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
_bengong!_


Siapa yang anda nak Tag?
_sesape jelah!xspcially mass n alya!_


Tiada ulasan: