kehidupanku

assalamualaikum w.b.t..ape khabar sume??harap sihat sentiase..amin..
umph..nak kongsi citer sikit ni..sal dri ni..idop aq ni sepi sangat..aq xde kawan yg btol2 sejati..
aq xprnah nak luahkan prasaan aq kat sesape pun wlawpun dye kwn baik aq..umph..ntah la npe..kadang2 aq pn feedup dgn idop ni..xtaw la npe..aq ad mcm2 problem..tp xde spe yg sudi nak dgr..jgn kte idop aq sntiase happy..aq happy tu pun sbb nak ttp problem aq..aq xske nk bw problem aq kat lua..aq slalu lpas kn dlm blik..tiap2mlm aq nangis sorg2..aq xtaw nk luah kan kat sape..mcm xde sape yang sudi nk dgr luahan aty aq ni..kdang2 aq rse mcm mlu nk luahkan kat org lain...aq rse mcm xsnggup nk idop lg!!!!!!YA ALLAH..TOLONG LA HAMBAMU INI!!!slame ni aq tanggung pndritaan aq sorg2..xde sape pn yg pnah taw ape prob aq,ap yg aq nak...sume taw pkir dri sndri..SELFISH!!!!aq rse t'skse idop mcm ni..

Tiada ulasan: